Thursday, June 14, 2012

MARI KITA PAKAT-PAKAT SEMBELIH UMNO/APCO-BN

Sembelih BN
Oleh: Abubakar Sidiq

PRU 13 dah dekat betul. Betul-betul hampir lebih hampir dari urat leher... tapi tarikhnya entah la mungkin bulan March kot aku pun tak berapa nak pasti. Cuma nak bagi tau tarikh matinya KERAJAAN BN ada kene mengena dgn tarikh PRU13. Najib ngan Mah "rambut besar" sangat susah hati. Betul-betul susah hati. Hatinya pucat tak berdarah dah. Iya aku tak bohong.


PRU 13 sudah hampir sangat-sangat. Kalau ayam nak kena sembelih apa orang buat... kita tangkap ayam tu kurung siap-siap pastu kita asah- asah pisau sembelihan tajam-tajam... bila potong jangan sampai putus leher cukup-cukup ikut hukum tunjukkan kita ni orang bijak. Maknanya tidak ikut perasaan.


PRU 13 kalau diandaikan sebagai hari kematian KERAJAAN BN. Maka SPR sepatutnya bagaikan pisau yang tajam untuk sembelihan tapi malangnya SPR benar-benar tumpul. Macam mana nak sembelih BN. Maka menjadi tangungjawap kita memaksa SPR dgn semua kekuatan yang kita ada. SPR kena buat kerja betul-betul jangan asyik-asyik mengampu BN. Pelik aku SPR ni apa benda agaknya untuk apa diwujudkan.


Kita rakyat Malaysia yang baik kena desak SPR supaya TAJAMKAN pisau.... kami nak sembelih KERAJAAN BN dan UMNO/APCO betul-betul. Bukan apa nanti bila sampai tarikh PRU 13 pisau hilang ayam kita pulak terlepas dari kurungan. Wahai SPR tolonglah kami jangan lah buat kami marah. Bila dah marah ke jalan raya jugalah nampaknya. BIAR PUTIH TULANG JANGAN PUTIH MATA.
Ingat Bersih 3.0. ABU! ASAL BUKAN UMNO!!

 

No comments:

Post a Comment