EBOOK TERBARU IRFAN KHAIRI

Saturday, December 30, 2017

JANGAN TUNGGU LAMA-LAMA

Jangan Tunggu!!!! Simpanlah Emas Sekarang!!!!
Pelaburan emas mampu memberikan pulangan yang lumayan jika anda semua mamahami konsep dan teknik yang akan dikongsikan ini. Diharap anda dapat membaca post ini dengan hati yang terbuka dan dapat mengambil sedikit sebanyak input tentang pelaburan emas ini. Kita perlu siapkan minda kita dahulu, bila minda dah bersedia, semuanya lebih mudah untuk dilaksanakan...
Pertama sekali, sebagai pelabur emas, anda perlu memahami perkara-perkara di bawah ini:
1. Pelaburan emas merupakan pelaburan jangka masa sederhana dan panjang. Walaupun tempoh pelaburan agak lama, tetapi mampu memberikan keuntungan kepada pelabur. Pelaburan emas disarankan untuk tempoh sekurang-kurangnya 1 tahun dan ke atas. Kesabaran pelabur adalah penting dalam menunggu harga emas naik dan turun.
2. Dalam pelaburan emas, konsep yang perlu digunakan adalah"Beli Emas Sekarang, Kemudian Tunggu" (buy first, then wait). Namun begitu, kebanyakan individu yang saya jumpa, menggunakan konsep, "Tunggu Dulu, Baru Beli". Dalam tempoh menunggu, sudah pasti harga emas semakin menaik sedikit demi sedikit, dan akhirnya menjadi semakin mahal. Bila dah mahal tu, baru nak beli... Sepatutnya jika dibeli dari awal dan tunggu, pembeli sudah dapat menikmati keuntungan dari kenaikan harga emas tersebut.
3. Emas adalah komoditi, harganya sentiasa naik dan turun. Tetapi, dalam jangka masa panjang, harganya akan meningkat naik.
4. Pelaburan emas tidak menjamin pendapatan yang tetap setiap bulan. Jika ada yang ingin menjana pendapatan, pelaburan emas bukan jawapannya... Mereka harus melakukan perniagaan emas.
5. Yup!! Betul tu... Jika anda fikirkan ini, (melabur emas sambil berniaga), anda memang BIJAK!!! Sambil melabur, sambil berniaga emas, sekurang-kurangnya, dapat juga pendapatan sampingan hasil penjualan emas tersebut.
6. Semakin banyak ilmu yang anda peroleh, anda akan lebih mudah menjana pendapatan dengan perniagaan emas. Oleh itu, anda perlulah rajin membaca laman web yang mempunyai kaitan dengan emas.
Kempen 1gram 1bulan 1keluarga.....
Berminat ????
JANGAN TUNGGU LAMA-LAMA UNTUK BERMULA

No comments:

Post a Comment