EBOOK TERBARU IRFAN KHAIRI

Tuesday, February 20, 2018

NAK BELI EMAS 24K ?

Anda sudah diberikan maklumat mengenai kenaikan, penurunan, dan ketidakberubahan harga emas dunia untuk beberapa minggu yang lalu.
Saya pasti anda mendapat gambaran yang sahih tentang letak duduknya logam bernilai itu.
Pastinya anda tidak begitu arif apabila melihat fakta yang dikemukakan dengan realiti harga pasaran emas di negara kita.
Anda tahu harganya turun, naik, dan tidak berubah untuk beberapa ketika, tetapi anda keliru apabila melihat harga pasaran yang dipaparkan di Kedai Emas Wah Chan misalnya.
Sudah berbulan-bulan harga pasaran untuk emas 22K berada pada paras RM205/gram dan harga emas 24K berada pada paras RM215/gram.
Saya sudah memberitahu anda tentang harga kilang emas 24K yang berubah-ubah dari RM189/gram turun sehingga RM182/gram.
Mengapa harga pasarannya seolah-olah sudah tetap walaupun harga kilangnya berubah-ubah?
Anda perlu tahu bahawa harga emas di negara kita dikawal oleh Federation of Goldsmiths And Jewellers Associations Of Malaysia (FGJAM). Pertubuhan inilah yang menetapkan harga jualan emas di Malaysia bagi memastikan julat keuntungan yang lumayan kepada pedagang dan penjual emas.
Biar apa-apa pun yang berlaku, saya, anda, dan sesiapa sahaja boleh dan tiada masalah untuk membeli emas pada harga kilang itu, waima harganya turun sampai RM179/gram sekalipun.
Pada harga pasaran sekarang, anda hanya perlu mengumpul emas 24K sebanyak 2350 gram untuk menjadi setengah JUTAWAN. RM215 x 2350 gram = RM505,250.00 !
Banyak tu, tetapi tak mustahil ...

DENGAN KAEDAH YANG TELAH SAYA BERIKAN SEBELUM INI, SEMUANYA BOLEH JADI REALITI. INSYA-ALLAH !!!
Persoalannya sekarang, bagaimana nak kumpul emas 24K pada harga kilang tu?
Senang sahaja. Saya sudah susunkan sebuah ebook tentang Gold Accumulation Program yang dianjurkan oleh Public Gold. Free sahaja nak buka akaun. Boleh beli seberapa banyak emas 24K yang anda mahu pada harga kilang setiap hari.
Saya nak bagi free ebook itu. Beritahu saya anda NAK pada ruangan komen. Saya akan emelkan ebook itu kepada anda.


No comments:

Post a Comment