EBOOK TERBARU IRFAN KHAIRI

Friday, March 10, 2017

DARI HARIMAU MINT GOLD (HMG)

Proof coin...proof coin....Apa maksudnya?
Proof Coin ini bermaksud kualiti, hasil akhir tempaan dengan teknik tempaan yang berbeza berbanding normal. Semuanya perlu dititik beratkan dari awal, dari REKAAN awal yang memerlukan pereka yang mahir dan faham bab tempaan, DIES MAKER yang berpengalaman kerana hanya segelintir yang mampu buat acuan terutamanya di Malaysia, juga PENEMPA yang teliti dan tajam matanya serta mempunyai displin yang tinggi untuk menghasilkan hasil akhir seperti diterangkan di bawah.
“SYILING HARIMAU MINT GOLD ditempa dengan kualiti PROOF COIN. Dengan gambar yang tajam dan halus di permukaan depan dan belakang, pembuatannya juga dikenakan TEKANAN 2 kali ganda dari biasa bagi menghasilkan rekaan yang dekat di hati dan menyentuh jiwa. Sudah pasti anda akan berpuas hati dengan kualiti “mirror finishing”, iaitu hasil akhir HMG yang umpama CERMIN. Edisi TERHAD Harimau Mint Gold menjanjikan 1001 kepuasan buat kewangan mahupun koleksi anda!”
Keseluruhannya, hasil akhir ini adalah hasil kerjasama semua pihak dari peringkat awal sehinggalah kepada ejen HMG yang sentiasa bermotivasi untuk educate pelanggan dan rakyat Malaysia berkenaan syiling dengan kualiti pruf (Proof Coin).
Dan dengan sokongan semua pihak, HMG juga bermotivasi untuk kekalkan syiling pruf bermula dari syiling 2015, 2016 v.1 & v.2 serta 2017.

No comments:

Post a Comment